Obsługa posprzedażna
AWARIE – W klimatyzacji podobnie jak w innych urządzeniach mogą wystąpić awarie. Niektóre z nich można usunąć zdalnie dzięki telefonicznej pomocy technicznej dostępnej przez całą dobę.

Niektóre przypadki wymagają jednak osobistej interwencji serwisu. Naprawy prowadzone są technologią napraw producentów i przy użyciu oryginalnych części zamiennych.

Naszym klientom zapewniamy pełną obsługę serwisową zarówno w okresie trwania gwarancji, jak i po jej zakończeniu. Dotyczy to pojedynczych urządzeń oraz kompletnych, rozbudowanych systemów klimatyzacyjnych. Serwis wykonują doświadczeni serwisanci, którzy regularnie zdobywają nowe doświadczenia i umiejętności z zakresu eksploatacji i obsługi serwisowej urządzeń, podczas szkoleń organizowanych przez producentów tych urządzeń.

Podpisanie stałej umowy serwisowej zapewni regularną opiekę nad urządzeniami, przyśpieszy czas reakcji w przypadku uszkodzenia urządzenia, umożliwi szybką dostępność materiałów eksploatacyjnych oraz w znaczny sposób obniży koszty napraw oraz konserwacji.